هتل های کیش

بهترین هتل‌های کیش را بشناسید!

معرفی کامل + تصاویر

بعید است ایرانی باشید اما تا به حال نام جزیره کیش به گوشتان نخورده باشد. کیش معمولا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. سفر به کیش مختص زمان خاصی نمی باشد و یکی از مزیت های آن این است که در هر زمان از سال به این جزیره می توانید سفر کنید.

سپنجا با مقایسه هتل‌های کیش در این مطلب قصد دارد تا به مخاطبان خود بهترین هتل های کیش و معروف ترین آن‌ها را که بسیار مورد توجه گردشگران بوده است، معرفی کند.

چرا کیش

به دلیل آب و هوای منطقه ای که کیش در آن واقع شده است، اوایل دی ماه تا اواخر خرداد، یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کیش است؛ با این وجود تابستان کیش و هوای شرجی آن هم زیبایی های خودش را دارد.

کیش نیازی به تعریف ندارد و همه می دانند که سفر به کیش یکی از به یاد ماندنی ترین سفرهایشان خواهد بود؛ از این رو در این مقاله یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران را بررسی می کنیم.

دغدغه ی مکان اقامت معمولا یکی از مهم ترین مسائل پیش رو در هر سفری است. اگر به دنبال شناخت بهترین هتل های کیش هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

کیش یکی از جزیره های آزاد و مستقل ایران است که سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن زیبایی هایش و لذت بردن از تفریحات ساحلی آن به آنجا سفر می کنند.

در این جزیره دیدنی برای رفاه حال مسافران و گردشگران هتل های بسیاری ساخته شده است. هتل هایی که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و در میان گردشگران معروف شده اند.

همچنین کسانی که قصد ماه عسل به جزیره کیش را دارند، می توانند از میان هتل های کیش، بهترین هتل کیش برای ماه عسل خود را انتخاب نمایند.

 رزرو هتل در کیش

معمولا کسی خوشش نمی آید که پس از رسیدن به مقصد با وجود خستگی های مسیر، بخواهد با همان حال به دنبال مکان اقامت بگردد.

در گذشته شاید باید چنین می کردید، اما اکنون با وجود فراگیر شدن اینترنت نیازی به این کارا نیست و شما تنها با صرف چند دقیقه وقت می توانید محل اقامت مورد نظرتان در کیش را انتخاب کنید.

پیش از آنکه به کیش سفر کنید، می توانید هتل انتخابی تان را رزرو کنید؛ برای این کار تنها لازم است شناخت درستی از بهترین هتل های کیش داشته باشید.

تنها نکته ای که باید برای رزرو هتل پیش از سفر در نظر بگیرید، آن است که برنامه زمانی تحویل و تخلیه اتاقتان با زمان رسیدنتان و ترک مقصد گردشگری تان هماهنگ باشد.

اگر کیش، انتخاب شما برای مقصد گردشگری تان می باشد باید در نظر داشته باشید که در این جزیره زمان تحویل اتاق ها ساعت ۱۴ و تخلیه ی اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

بنابراین اگر زمان پرواز و فرودتان ناهماهنگ با این ساعت ها است، برای مدت زمانی که باید منتظر باشید از قبل برنامه ریزی کنید.

در ادامه با لیستی از عنوان بهترین هتل های کیش در سال ۹۹ مواجه می شوید که انتخاب هر کدام می تواند لذت سفرتان را چندین و چند برابر کند.

اقامت در جزیره کیش
اقامت در جزیره کیش

1- هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره در کیش است. اکثر زوج ها برای ماه عسل خود به فکر سفری رویایی و عالی به مالدیو و یا کارئیب هستند در صورتی که همانند هتل هایی که در مالدیو و یا کارائیب است مشابه آن ها در هتل ترنج در ایران نیز هست.

هتل ترنج اولین هتل بر روی آب در ایران است که بسیار مورد توجه زوج های جوان جهت یک سفر دو نفره و ماه عسل رویایی است.

این هتل اولین و زیباترین هتل دریایی در خاورمیانه است که در سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است. هتل ترنج در دو فاز ساخته شده است که فاز اول آن سوئیت هایی بر روی آب است و می توان اقامت بر روی آب را تجربه کرد.

فاز دوم هتل ترنج ساختمانی ۴ طبقه و ساحلی است. تمامی اتاق های این هتل بالکن اختصاصی و منظره ای دلنشین از غروب دریا دارند.

WhatsApp Image 2019 11 02 at 17.05.44

رستوران های هتل ترنج کیش

در هتل ترنج رستوران های بسیاری وجود دارد که اکثر گردشگران به جهت منظره زیبایی که این هتل دارد و مشرف بودن به دریا، آن را انتخاب می کنند.

از جمله رستوران های هتل ترنج کیش، رستوران خورشید بر روی دریا با کف شیشه ای، کافه گلف، رستوران تاج، رستوران ساحلی و لمکده ساحلی اشاره کرد.

هتل دریایی ترنج کیش دارای ۱۰۰ ویلا و پنج سوئیت می باشد و توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. این هتل با مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، ۱۵ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مروارید ۱۴ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مرجان ۱۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اقامت در سوئیت مبله در کیش

مراکز تفریحی کشتی یونانی تا هتل ترنج کیش حدود ۸ دقیقه با ماشین، پلاژ ساحلی بانوان ۱۵ دقیقه با ماشین و پارک ساحلی مرجان کیش ۱۷ دقیقه با ماشین فاصله دارند.

این مطلب را هم بخوانید
همه چیز درباره هتل بزرگ داریوش

امکانات هتل ترنج کیش

رستوران، کافی شاپ، سالن ورزش، دارای پارکینگ، بیلیارد، سونا و جکوزی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و استخر.

 

WhatsApp Image 2019 11 02 at 17.05.45 2

آدرس

کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

لوکیشن هتل ترنج کیش

۲- هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های ۵ ستاره مشهور و مجلل در کیش است که به جهت ساخت آن که از تخت جمشید الهام گرفته شده بسیار مورد توجه گردشگران است.

یکی از جاذبه های گردشگری کیش همین هتل داریوش است که بخاطر ساختار باستانی آن و معماری با شکوه دوران هخامنشی و همچنین وجود اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه در آن، بازدید از هتل داریوش در برنامه اکثر گردشگران قرار گرفته است.

رزرو هتل در کیش

هتل داریوش دارای ۱۹۰ اتاق است که بسته به انتخاب مسافران هر کدام از اتاق ها مشرف به مناظر زیبای دریا است و یا مناظر جنگلی دارند.

فاصله هتل داریوش تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، ۸۰۰ متر پیاده روی، مجتمع تجاری سارینا ۱ حدود ۵۰۰ متر پیاده روی می باشد. مطلب زیر اطلاعات جامع تر و کامل تری از هتل داریوش کیش به شما خواهد داد:

اجاره سوئیت در کیش

امکانات هتل داریوش

رستوران، کافی شاپ، صبحانه بوفه، ناهار، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، تلوزیون IPTV، اینترنت رایگان، استخر، بیلیارد، پینت بال، تنیس، باشگاه بدن سازی، آرایشگاه، غواصی، ماساژ تایلندی و آتلیه.

اجاره هتل در کیش

آدرس

کیش، میدان داریوش

۳- هتل پارمیس

هتل پارمیس یکی از هتل های لوکس و ۵ ستاره جزیره کیش است که با برخورداری از پرسنل آموزش دیده و با برخوردی مناسب، میزبان میهمانان خود است.

هتل پارمیس در موقعیتی عالی و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی کیش واقع شده است.این هتل از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذاها، تنوع اتاق و مرکزی بودن هتل، پیشرو در میان هتل های کیش است.

تعداد اتاق های پارمیس  ۱۶۸ اتاق است که هر کدام امکانات و تنوع منحصر به فردی دارد که بستگی به انتخاب مسافران دارد.

هتل پارمیس تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، ۳ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید مرجان ۶ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مروارید ۱۹ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید مروارید ۳ دقیقه فاصله دارد.

این هتل تا مراکز تفریحی پارک ساحلی مرجان ۶ دقیقه با ماشین، پلاژ ساحلی بانوان ۷ دقیقه با ماشین و کشتی یونانی ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

رزرو سوییت در کیش

امکانات هتل پارمیس کیش

رستوران، کافی شاپ، دارای پارکینگ، استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سوا، جکوزی، گیم نت، اتاق ماساژ، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و فروشگاه

آدرس

کیش، میدان پردیس، هتل پارمیس کیش

۴- هتل شایان

هتل ۵ ستاره شایان یکی از هتل های قدیمی و بزرگترین و بهترین هتل های جزیره کیش به حساب می آید.هتل شایان جزو گروه هتل های پارس به شمار می رود.

اتاق‌ ها و سوئیت‌ های لوکس و راحت هتل که رو به ساحل یا باغ ساخته ‌شده‌ اند، اقامتی دل ‌انگیز و رمانتیک را به شما نوید می ‌دهند.

هتل شایان در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه های تجاری مهم و تفریحی کیش بسیار نزدیک است.هتل شایان بسیار مورد توجه زوج های جوان برای ماه عسل نیز قرار گرفته است.

اجاره هتل در کیش

تعداد اتاق های هتل شایان کیش ۱۹۳ اتاق است که هر کدام مشرف به دریا و یا جزیره است که بستگی به انتخاب مسافر دارد که چه نوع اتاقی مد نظرش است و قیمت های مختلفی دارند.

هتل شایان تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، ۴ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مروارید ۱۷ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید مرجان ۹ دقیقه با ماشین فاصله دارند.

اقامت در آپارتمان مبله در کیش

اجاره روزانه در کیش

امکانات هتل شایان کیش

کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس، کافی نت، فروشگاه، لابی، آرایشگاه، ترانسفر رفت و برگشت، دارای پارکینگ، سالن بیلیارد، اینترنت و آسانسور

کیش

آدرس

کیش، میدان ساحل، هتل بین المللی شایان کیش

۵- هتل شایگان

هتل شایگان یکی از هتل های ۵ ستاره و مجلل جزیره کیش است.این هتل یکی از هتل های مشهور کیش است که در نزدیکی اماکن تفریحی جزیره قرار گرفته است.

معماری جالب هتل شایگان باعث شده است که اکثر اتاق های این هتل از چشم انداز نیلگون خلیج فارس برخوردار باشد.

به جهت داشتن کلوپ های بازی در هتل شایگان این هتل بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.هتل شایگان دارای ۱۳۰ اتاق است که به جهت معماری هتل شایگان بیشتر اتاق ها مشرف به دریا و تعدادی از آن نیز مشرف به جزیره است.

هتل تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، ۲ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مرجان ۵ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مروارید ۴ دقیقه با ماشین است.

رزرو هتل در کیش

امکانات هتل شایگان کیش

دارای پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، لابی، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ و پارک بازی کودکان.

آدرس

کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی، هتل شایگان

۶- هتل فلامینگو

هتل فلامینگو یکی از هتل های ۴ ستاره در حد ۵ ستاره است.این هتل یکی از هتل های زیبا و لوکس کیش است که به جهت داشتن برخورد مناسب مهمانداران و اتاق های تمیز و غذاهایش بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

محوطه‌ سرسبز هتل با آب‌ نماهای زیبا و آلاچیق ها، همیشه فضای مناسبی را برای استراحت مسافران فراهم کرده است.

هتل فلامینگو

تعداد اتاق های هتل فلامینگو ۲۰۲ اتاق است که به اتاق های سوئیتی و هتلی تقسیم بندی می شود و متناسب با هر سلیقه اتاق مورد نظر را می توان انتخاب کرد.

فاصله هتل تا مراکز خرید زیتون و مرکز تجاری کیش ۳ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید مرجان ۱ دقیقه، مرکز خرید پارمیس ۱ و ۲، ۷ دقیقه است.

این مطلب را هم بخوانید
هرآنچه باید درباره هتل فلامینگو کیش بدانید!

امکانات هتل فلامینگو کیش

رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، وای فای رایگان، دارای پارکینگ، آسانسور و باغ پرندگان

آدرس

میدان ساحل، خیابان سنایی، بلوار دریا

 

7- هتل مارینا کیش

یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای اقامت در این جزیره، هتل مارینا کیش است. این هتل هم از جنبه معماری و هم از جنبه موقعیت مکانی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. هتل مارینا کیش در کنار جزیره مرجانی و مرکز خرید مرجان قرار گرفته است.

یکی از به یاد ماندنی ترین تفریحاتی که در کیش می توانید انجام دهید، دوچرخه سواری است. اگر جزو علاقه مندان به دوچرخه سواری هستید، باید بدانید که هتل مارینا بسیار به مسیر دوچرخه سواری نزدیک می باشد.

همچنین در نوار ساحلی این هتل می توانید از تفریحات دیگری مانند غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی، تفریحات دریایی و پارک آبی بهره مند شوید.

مارینا از بهترین هتل های کیش
هتل مارینا کیش

اتاق های هتل مارینا کیش

اگر در معماری هتل مارینا کیش، کمی دقت کنید متوجه می شوید برای انتخاب اتاق دو گزینه پیش رو دارید. هم می توانید از اتاق هایی که رو به دریا هستند و هم می توانید از اتاق هایی که رو به پارک مارینا هستند استفاده کنید.

چشم انداز اتاق های مارینا بسیار منحصر به فرد است؛ چرا که این هتل در ساحل ساخته شده است.

امکانات هتل مارینا کیش

معمولا ما هزینه ای که برای محل اقامتمان می کنیم، علاوه بر آن که خواهان محل شیک و مناسب هستیم، امکانات نیز از اهمیت ویژه ای برخوددار هستند.

در هتل مارینا کیش در کنار هتل شیک و لوکسی که با آن مواجه می شوید، امکانات رفاهی فراوانی برای گردشگران تهیه شده است.

به عنوان برخی از این امکانات می توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، فودکورت ساحلی، استقبال فرودگاهی، اینترنت بسیار پرسرعت، سالن بدنسازی، زمین تنیس و … اشاره کرد.

مارینا بهترین هتل های کیش
امکانات هتل مارینا

8- هتل ارم کیش

از دیگر انتخاب های شما که یکی از بهترین هتل های کیش است ، هتل ارم می باشد. هتل ارم کیش، هتلی ۴ ستاره، شیک و لوکس است که پذیرای گردشگران می باشد.

یکی از مزیت های مهم این هتل، علاوه بر آنکه سفری لذت بخش برایتان رقم میزند، راحتی را نیز به شما هدیه می دهد. فاصله هتل ارم کیش از بسیاری از مراکز های خرید و مکان های مهم بسیار کم می باشد؛ از این رو وقت بسیار کمتری را در مسیر ها سپری خواهید کرد.

به عنوان مثال فاصله هتل ارم کیش تا مرکز های خرید پردیس ۱ و ۲ تنها ۲ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی تنها۵ دقیقه، تا پلاژ بانوان تنها ۹ دقیقه، تا مرکز خرید مروارید ۵ دقیقه، تا فرودگاه ۱۰ دقیقه می باشد.

هتل ارم کیش دارای ۲۴۵ اتاق است و امکانات بی نظیری را در اختیار مسافران می گذارد.

ارم از بهترین هتل های کیش
هتل ارم کیش

امکانات هتل ارم کیش

هتل ارم کیش به سبب امکاناتی که به مسافران ارائه می دهد، یکی از بهترین هتل های کیش می باشد.

اقامت در  منزل مبله در کیش

از جمله امکانات هتل ارم کیش می توان به آرایشگاه، پارکینگ رایگان، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس، کافی نت، فضای سبز، رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، اینترنت پر سرعت و … اشاره کرد.

ارم از بهترین هتل های کیش
امکانات هتل ارم کیش

هتل هایی که مطرح کردیم، از بهترین هتل های کیش هستند و متناسب با امکانات بالایی که برای گردشگران فراهم می کنندف هزینه آنها نیز از بقیه مقداری بیشتر است. از این رو اگر بودجه سفرتان محدود می باشد، کیش دارای هتل هایی با امکانات کمتر نیز می باشد که می توانید آن ها را انتخاب کنید.

در بین هتل های ۴ ستاره و ۳ ستاره هم می توانید بهترین آن ها را با هزینه پایین تر انتخاب کنید و سفری فراموش نشدنی برای خود و اعضای خانواده تان رقم بزنید. همچنین می توانید از خانه های شخصی و اقامتگاه ها در کیش استفاده کنید.

اجاره سوئیت در کیش

با توجه به اینکه اقامت در هتل های کیش کمی گران قیمت است و ممکن است برای برخی از گردشگران مناسب نباشد، سپنجا با در نظر گرفتن خانه اجاره ای و خانه مبله در کیش خیال بسیاری از گردشگران به کیش را راحت کرده است.

در سپنجا متناسب با هر سلیقه و قیمت، خانه مورد نظر شما پیدا می شود که برای اقامت خود فقط کافی است که وارد سایت سپنجا و یا اپ سپنجا شوید و خانه مورد نظر خود را برای چند روز اقامت خود در کیش اجاره نمایید و از اقامت خود در اقامتگاه مورد نظرتان نهایت لذت را ببرید.

مزیت استفاده از اقامتگاه های سپنجا در آن است که با هر بودجه ای می توانید مکان مورد سلیقه خود و اعضای خانواده تان پیدا کنید. اگر در هزینه های سفرتان محدودیتی ندارید، می توانید از ویلاها یا سویئت های لوکس و در غیر این صورت از خانه ها و سوئیت هایی ارزان و با امکانات کمتر استفاده کنید.

در نظر داشته باشید، در هر زمان می توانید با پشتیبانی سپنجا در ارتباط باشید و مشکلاتتان را حل کنید. اگر در زمینه بهترین هتل های کیش تجربه ای دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 5]

باران یاوری

من عاشق سفرم، دوست دارم همیشه توی سفر باشم و بنویسم، یه کمپر داشته باشم با یه نفر پایه که دور دنیا رو با ماشین بگردیم و حیاطی داشته باشیم به وسعت کل دنیا، این علاقه باعث شده به نوشتن روی بیارم و این نوشتن منو آروم میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا