دیدنی های شیراز

بهشت گمشده شیراز کجاست؟

جاذبه‌ای بهشتی که باید بشناسید!

بهشت گمشده شیراز در شهرستان مرودشت واقع شده است. این شهر جاذبه‌های طبیعی و باستانی زیادی دارد. وجود این جاذبه‌ها باعث شده تا استان فارس و شهر شیراز به قطب گردشگری ایران تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهشت گمشده شیراز بپردازیم. لطفا تا انتها با تیم سپنجا همراه باشید.

بهشت گم شده (4)

بهشت گمشده کجاست؟

بهشت گم شده شیراز در شهرستان مرودشت و در بخش کامفیروز واقع شده است. وقتی وارد بهشت گم شده می‌شویم واقعا حس می‌کنیم که به بهشت قدم گذاشته‌ایم. تصور کنید در مسیری قرار بگیرید که پر از آبشارهای مختلف کوچیک و بزرگ باشد. منظره چشم نواز درودزن، نسیم خنک، درختپ‌های بلوط، گردو و … حتی تصورشم به آدم حس خوبی میدهد!

بهشت گم شده (1)

مسیر دسترسی به بهشت گمشده شیراز

اگر بخواهید از شهر شیراز برای بازدید از بهشت گمشده بروید، مسیر دسترسی از جاد‌های مرودشت و بیضا است. از شیراز تا شهر مرودشت تقریبا ۵۰ کیلومتر فاصله است. از مرودشت تا کامفیروز هم ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. این مسافت تقریبا دو ساعت و ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

مسیر بعدی نیز از جاده بیضا به کامیروز می‌رود. این مسیر، مسافت کوتاه‌‌تری دارد و تقریبا ۱۲۰ کیلومتر است. اگر قصد سفر به این منطقه دارید می‌توانید اجاره سوئیت در شیراز را توسط سپنجا و به‌صورت آنلاین انجام دهید.

بهشت گمشده شیراز

حال و هوای بهشت گمشده شیراز

این همه زیبایی و شکوه در کمتر جایی به‌صورت یکجا دیده می‌شود.هوای این منطقه شرجی نیست و در هر نفس زدنی می‌توانید حس زندگی و تازگی را تجربه کنید.

این مطلب را هم بخوانید
روستای جنگلی تازه آباد جنگاه و جاهای دیدنی آن

بهشت گم شده (6)

چرا نام بهشت گمشده؟

بهشت گم شده با نام تنگ بستانک هم معروف است. جاذبه‌ی تنگ بستانک در مناطق گرمسیری استان فارس واقع شده است. وجود رودها و چشمه‌های پر آب و روان، طبیعت بکر و سرسبز کوهستانی، جنگل‌های پر درخت این تنگ را به بهشتی زیبا تبدیل کرده است. گردشگران و مردم محلی به‌خاطر این همه زیبایی آن هم یک‌جا این منطقه را بهشت می‌نامند.

در گذشته بهشت گم شده آب مناطق اطراف را فراهم می‌کرد. شاید الان این ناحیه مثل قبل پر آب نیست اما هنوز هم یکی از منابع آبی محسوب می‌شود.

بهشت گم شده (7)

سوغاتی در سفر به بهشت گمشده

بعد از سفر به این منطقه اگر مایل بودید سوغاتی خوبی با خودتان ببرید، پیشنهاد ما برنج کامفیروز است. تصور کنید فصل برنج کاری ازمسیر شالیزارها عبور کنید، عطر و بوی برنج و شالیزار حتما هوش از سر هر کسی می برد.

بهشت گم شده (9)

کار جالبی که در بهشت گمشده انجام شده نظافت این منطقه است. به شما هم توصیه می‌کنیم که وقتی وارد این ناحیه شدید حتما هوای طبیعت را داشته باشید.

بهشت گم شده (3)

اگر شما هم عاشق این همه زیبایی شدید پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر حتما از اقامتگاه های سپنجا در مرودشت دیدن کنید. سفری چند روزه به این منطقه باعث می‌شود تا از تمام زیبایی‌های آن دیدن کرده و لذت کافی ببرید.

بهشت گم شده (8)

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا جاذبه‌ی بهشتی بهشت گمشده را بررسی کنیم. مسیر دسترسی به این منطقه را نیز توضیح دادیم. اگر شما هم به این منطقه سفر کردید، حتما به بهشت گمشده هم سری بزنید. لطفا نظرات خود را در خصوص این جاذبه‌ی بهشتی برای ما بنویسید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: 1 میانگین: 1]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا