لیست بهترین رستوران های شیراز + عکس، ویدئو و آدرس

۵ رستوران برتر شیراز که گردشگران زیادی را جذب می‌کند!

5 رستوران برتر شیراز که گردشگران زیادی را پذیراست

با سفر به شهر بزرگ و تاریخی شیراز، اولین فکرهایی که ممکن است به ذهنتان بیاید این است که کجا اقامت داشته باشم؟ و رستوران های شیراز کجا قرار دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا ۵ رستوران برتر شیراز را معرفی کنیم. با ما همراه باشید

اگر قصد سفر به شیراز دارید می توانید اجاره سوئیت در شیراز را توسط سپنجا بصورت آنلاین انجام دهید.

بهترین جاذبه‌های دیدنی شیراز کجاست؟

نگران نباشید سپنجا این بار قصد دارد تا به معرفی بهترین رستوران های شیراز که مورد توجه اکثر گردشگران ایرانی و توریست های خارجی بوده است، بپردازد.

توصیف رستوران هایی که فضای سنتی به همراه موسیقی زنده خود، حال و هوای شما را به گذشته های دور می برد تا رستوران های مدرنی که بیشتر شبیه به رستوران های اروپایی است و فضای داخلی آن ها با لوازم لوکس و برند تزیین شده است.

غذا در شیراز بسیار مورد توجه است از این رو مردم این شهر به ساخت رستوران های بسیار زیادی پرداخته اند که در بین شهرهای دیگر خاص تر و ویژه تر است.

از بین تعداد بسیار زیاد رستوران در شهر شیراز سپنجا به معرفی ۵ رستوران برتر در شیراز پرداخته است که گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

۱- رستوران هفت خوان شیراز رستوران برتر شیراز

یکی از رستوران‌های بزرگ و لوکس شیراز و مناسب همه نوع سلیقه غذایی، رستوران هفت خوان شیراز است.

رستوران هفت خوان در لیست بهترین رستوران های جهان نیز قرار گرفته است.

همان طور که از اسم رستوران بر می آید دارای هفت خوان (هفت سفره) یا هفت طبقه است. در هر طبقه از ستوران هفت خوان، غذای منحصر به آن بخش سرو می‌شود.

هر خوان این رستوران از غذاهای سنتی گرفته تا مدرن، فرنگی و حتی فست فود و کافی شاپ برای هر سلیقه و ذائق‌ای، ه آماده پذیرایی مهمانان خود است.

محیط رستوران هفت خوان شیراز

پذیرایی و دکوراسیون هر طبقه متناسب با هر مدل غذایی است که سرو می شود. فضای زیبای رستوران همراه با موسیقی زنده و دلنشین، آماده پذیرایی از مهمانان عزیز خود است.

از لحاظ قیمت، می‌توان رستوران هفت خوان را گران ترین رستوران در بین رستوران های شیراز نام برد. از لحاظ کیفیت هم این رستوران، بهترین غذا را دارد.

برخورد کارکنان این رستوران نشان از آن دارد که رستورانی اصیل و گروهی با تجربه دارد.

رستوران هفت خوان در ورودی شیراز از سمت دروازه قرآن است که برای مسافرانی که در محدوده دروازه قرآن اقامت دارند و خانه اجاره کرده اند، مناسب است.

این مطلب را هم بخوانید
رستوران سنتی شرزه شیراز

اگر مسافر شیراز هستید، برای اقامت در آپارتمان مبله در شیراز و در نزدیکی رستوران، از سپنجا کمک بگیرید.

رستوران هفت خوان در شیراز

آدرس رستوران هفت خوان شیراز

شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه ۱۷

این مقاله درباره رستوران هفت خوان، به شما کمک می‌کند از سفر خود به شیراز لذت ببرید.

۲- رستوران عمارت شاپوری در شیراز

رستوران عمارت شاپوری بنایی در محله قدیمی انوری شیراز است که در میان باغ‌های پر از گل و روبروی استخری بزرگ واقع شده است.

بنای رستوران عمارت شاپوری دو طبقه است. معماری این روستا به سبک اروپاییان است که فضایی سنتی دارد. در حیاط رستوران، یک کافی شاپ و در طبقه دوم آن رستوران عمارت شاپوری واقع شده است.

این رستوران یکی از برترین رستوران های جهان است.

برای اقامت در خانه بومگردی در شیراز و در جوار این رستوران می‌توانید سری به سامانه سپنجا بزنید.

محیط رستوران رستوران عمارت شاپوری 

در رستوران عمارت شاپوری موسیقی دلنواز زنده‌ای نیز نواخته می‌شود که فضای این باغ را دو چندان زیبا می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی سرو می شود که به همراه انواع پیش غذا و دسر غذاها را رنگین تر می‌کند.

رستوران عمارت شاپوری از صبح تا بامدادان باز است و پذیرای مهمانان برای صبحانه، ناهار و شام می‌باشد.

در این رستوران غذاها به نسبت گران می‌باشند که در مقابل کیفیت بسیار خوب و پذیرایی عالی را در آنجا شاهد خواهید بود.

رستوران عمارت شاپوری برای خاطره سازی و گرفتن عکس جای بسیار دنج و خوبی است. این رستوران برای پذیرایی از مهمانی‌ها، ملاقات‌های دو نفره، دوستانه، خانوادگی و حتی قرارهای کاری، بسیار مناسب است.

رستوران برتر شیراز
رستوران عمارت شاپوری در شیراز

آدرس عمارت شاپوری در شیراز

بلوار کریم خان زند، خیابان انوری بعد از پاساژ مهستان

لوکیشن عمارت شاپوری در شیراز

۳- رستوران صوفی در شیراز

رستوران صوفی یکی دیگر از ۵ رستوران برتر شیراز است. این رستوران‌ سنتی شیراز در محله لوکس ستارخان شیراز واقع شده است.

اکثر گردشگرانی که مهمان این رستوران هستند حتما قبل از آن از باغ عفیف آباد هم دیدن می‌نمایند. گشت وگذار در شهر و دیدن جاذبه‌های دیدنی آن باعث می‌شود تا طعم غذایی که در رستوران صوفی می‌چشند را به یاد ماندنی تر کنند.

در رستوران صوفی همه نوع غذای ایرانی، فرنگی و مدرن سرو می شود. در این رستوران حتی می‌توانید طعم یک کلم پلوی شیرازی اصیل را بچشید تا مزه غذای شیرازی اصیل را در زیر دندان هایتان تجربه کرده باشید.

محیط رستوران صوفی

قیمت غذاهای رستوران صوفی نسبتا مناسب است و همچنین برخورد گارسونان رستوران و پذیرایی بسیار عالی است.

در فضای رستوران صوفی که بیشتر سنتی است و آنجا را به سبک دروان زندیه در آورده اند را می توانید موسیقی زنده و اصیل ایرانی را بشنوید و خاطره خوبی را از این محیط برای خود رقم بزنید.

رستوران صوفی

بهترین رستوران در شیراز

آدرس رستوران صوفی در شیراز

بلوار ستارخان، روبروی مسکن و شهرسازی

لوکیشن رستوران صوفی در شیراز

۴- رستوران خانه پرهامی در شیراز

رستوران خانه پرهامی چهارمین رستوران از ۵ رستوران برتر شیراز است. این رستوران یادآور خانه‌های گرم و نرم قدیمی است که اکثرا خاطراتی از دوران بچگی در ذهنمان را تداعی می‌کنند.

این مطلب را هم بخوانید
رستوران هفت خوان شیراز

در حیاط خانه پرهامی همانند خانه‌های مادر بزرگ‌ها یک حوض فیروزه‌ای رنگ در وسط حیاط قرار دارد. این فضا شما را به خاطرات نوستالژیک و قدیم می‌برد.

برای اقامت در ویلا در شیراز و در جوار این رستوران، سری به سایت سپنجا بزنید.

محیط رستوران خانه پرهامی

اگر برای ناهار قصد رفتن به رستوران خانه پرهامی را دارید حتما قبل از رفتن به رستوران، خانه نصیرالملک را نیز دیدن کنید. این مکان تاریخی شیراز در کوچه روبروی رستوران قرار دارد و تجربه عکس‌های زیبا و قشنگ را در این محله حتما باید لمس کنید.

در رستوران خانه پرهامی در روز چهار نوع غذای محلی سرو می شود به همراه مخلفات خوشمزه آن، که یکی از غذاهای آن به عنوان غذای مخصوص شناخته می شود.

در اطراف این رستوران پر از محله های قدیم و کافی شاپ است که حتما باید آن ها را از نزدیک تماشا کرد و تجربه خوردن قهوه در کنار خانواده و یا دوستان را در آنجا برای خود رقم زد.

رستوران سنتی پرهامی در شیراز

آدرس خانه پرهامی در شیراز

خیابان لطفعلی خان زند، بعد از سه راه احمدی، گود عربان، روبروی مسجد نصیرالملک

لوکیشن خانه پرهامی در شیراز

۵- رستوران شرزه در شیراز

رستوران شرزه یکی از رستوران‌های پر آوازه شیراز است که برای رفتن به آنجا حتما باید از قبل میز خود را رزرو نمایید. به دلیل استقبال بسیار زیاد مسافران از این رستوران، آن در لیست ۵ رستوران برتر شیراز قرار دارد.

چون رستوران شرزه در وسط شهر واقع شده، مسافران و گردشگران زیادی در هنگام بازدید از مجموعه وکیل، حتما سری به این رستوران مجلل و سنتی می‌زنند.

رستوران شرزه یکی از با سابقه ترین رستوران های شهر شیراز است که حتما باید آن را تجربه کرد.

محیط رستوران شرزه

پرسنل این رستوران دارای برخوردی حرفه‌ای و محترمانه هستند و سرویس دهی این رستوران بسیار عالی است.

رستوران شرزه به جهت داشتن کباب‌های خوشمزه و اصیل همراه با موسیقی زنده و سنتی، مشهور است. حتما باید طعم کباب را همراه با موسیقی زنده تجربه کنید.

قیمت غذا در رستوران شرزه به نسبت کیفیت و برخورد گارسون های آن خوب است.

رستوران سنتی شرزه در شیراز

آدرس رستوران شرزه در شیراز

خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل

لوکیشن رستوران شرزه در شیراز

کلام آخر

در این مقاله ۵ رستوران برتر شیراز را معرفی کردیم. رستوران‌هایی که هرکدام به نوبه خود نقش زیادی در جذب گردشگر به شهر شیراز دارند. درباره غذاها و محیط این رستوران‌ها صحبت کردیم.

اگر به شیراز سفر کرده‌اید و تجربه‌ای در این رستوران‌ها دارید، در کامنت با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟ برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.
[Total: میانگین: ]

سپیده

سپنجا، جایی برای رسیدن به آرامش، مجله گردشگری سپنجا رو دنبال کنین تا با بهترین و بکر ترین مناطق ایران آشنا بشین تا یه روز خاص کنار شومینه توی کلبه چوبی که از سپنجا رزرو کردین به آرامش برسین، من میخام ذهن شمارو با مطالبم قلقلک بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا