توضیحات

ویلا در دهکده نرسو علی آبادکتول این ویلا با متراژ کل 700 متر و زیر بنا 190 متر در طبقه همکف واقع شده است. امکانات رفاهی: اتاق و سالن مجهز به سیستم سرمایشی (پنکه سقفی) و گرمایشی (بخاری گازی و شومینه هیزومی) ، 11 عدد کف خواب سنتی (تشک-بالش-پتو) ، ظروف برای 17 نفر می باشد. قابل توجه میهمانان گرامی

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (ملی هوشمند) الزامیست / برپایی جشن و میهمانی با هماهنگی میزبان (ظرفیت میهمانان باید از قبل مشخص شود)/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است (ولی در باکس و یا حیاط اقامتگاه مانعی ندارد) / کودک زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / در صورت خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه بر عهده میهمان می باشد/ ورود به داخل اقامتگاه با کفش ممنوع است / مدت زمان اجاره این اقامتگاه روزانه ، هفتگی می باشد / حداقل مدت اقامت یک شب و حداکثر مدت اقامت 15 شب می باشد / تحویل کلید 24 ساعته می باشد / حداقل رزرو در ایام عید نوروز 2 شب می باشد / در ایام عید نوروز در صورت کنسلی هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی‌شود.