توضیحات

کلبه چوبی جنگلی در مرکیه ماسال این کلبه چوبی با متراژ کل 200 متر و زیربنا 90 متر در دو طبقه و نزدیک به جنگل واقع شده است. سالن ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام در طبقه همکف با 8 پله و اتاق ها در طبقه اول واقع شده است. ورودی طبقه اول از تراس طبقه همکف با 16 پله به همراه محافظ می باشد.

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
برپایی جشن با هماهنگی میزبان
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) فقط در حیاط و محوطه خارجی مجاز است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / به همراه داشتن کارت شناسایی (هوشمند) کارت ملی الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / برپایی جشن ومهمانی فقط با هماهنگی میزبان / کودکان زیر 5 سال رایگان است / استعمال دخانیات (سیگار، قلیان) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است ولی در تراس یا حیاط مانعی ندارد / ورود با کفش ممنوع است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / مدت زمان اجاره این واحد اقامتی به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه است / حداقل مدت اقامت 1 شب و حداکثر مدت اقامت 90 شب می باشد / تحویل کلید 24 ساعته می باشد / برای رزرو در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخر هفته از 2 روز قبل اقدام نمایید / حداقل رزرو در ایام عیدنوروز ، تعطیلات و آخر هفته 1 روز می باشد / قابل توجه میهمان گرامی سپنجا این اقامتگاه به هیچ عنوان در شرایط عادی و ایام نوروز شرایط لغو رزرو ندارد لذا قبل از واریز از درخواست و سفر خود اطمینان حاصل فرمایید.