توضیحات

اتاق بومگردی در امامزاده یحیی زواره این اتاق بومگردی با متراژ 16 متر و با امکانات خواب : 5 عدد تخت تک نفره در طبقه اول با 16پله واقع شده است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در یک فضا و حمام به صورت مجزا (مشترک با اتاق های دیگر) در حیاط بومگردی تعبیه شده است. این اقامتگاه بومگردی فاقد پارکینگ می

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامی است/ کارت شناسایی ملی (هوشمند) الزامی است/ ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامی است /برپایی جشن مهمانی فقط با هماهنگی میزبان/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است)/ استعمال دخانیات( سیگار و قلیان...) در فضای داخلی اقامتگاه ممنوع است ولی در حیاط مانعی ندارد/ کودک زیر 3 سال هزینه دریافت نمی شود/ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد/ تحویل کلید 24 ساعته می باشد/ برای رزرو در عید نوروز و تعطیلات باید از هفته قبل اقدام شود/ حداقل رزرو این اقامتگاه یک شب می باشد/در ایام عید نوروز و تعطیلات وآخر هفته، در صورت کنسلی هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی‌ شود. قیمت با صبحانه 176000 و قیمت فول برد 329000 میباشد. حداقل تعداد رزرو این اقامتگاه 2نفر میباشد .