توضیحات

اتاق سنتی در سربندان تهران این اتاق بومگردی با متراژ 16 متر دارای شش عدد کف خواب سنتی( تشک- بالش- پتو ) طبقه دوم با 16 پله واقع شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام به صورت مجزا در داخل اقامتگاه و مشترک با اتاق های دیگر تعبیه شده است. این اقامتگاه پارکینگ ندارد و محل پارک ماشین جلوی درب اقامت

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


در صورت کنسلی رزرو هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی شود/ رعایت نظافت الزامی است/ کارت شناسایی ملی (هوشمند) الزامی است/ ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامی است /برپایی جشن مهمانی در حد تولد مشکلی ندارد آن هم با هماهنگی با میزبان/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است / استعمال دخانیات( سیگار و قلیان...) در فضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ کودک زیر2 سال هزینه دریافت نمی شود/ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد/ آخرین زمان تحویل کلید به مهمانان گرامی ساعت23 می باشد/ فقط کلید اتاق تحویل میهمان داده می شود/ برای رزرو این اقامتگاه باید از 3 روز قبل اقدام شود/ برای رزرو در ایام عید نوروز باید از یک هفته قبل اقدام شود/ حداقل رزرو در ایام عید نوروز 2 شب می باشد.