توضیحات

هتل سنتی در مسجد جامع یزد این اتاق سنتی با متراژ 9 متر در طبقه همکف واقع شده است. امکانات رفاهی: اتاق مجهز به سیستم سرمایشی (کولر گازی) و گرمایشی (شوفاژ) / آشپزخانه مشترک ( یخچال ، تجهیزات آشپزخانه، ظروف ، اجاق گاز) می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی ،فرنگی و حمام در یک فضا و در داخل اتاق تعبیه شده

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (ملی هوشمند) الزامیست / ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامیست/ برپایی جشن ومهمانی ممنوع /همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است/ استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان.) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است / کودکان زیر 8 سال هزینه دریافت نمی شود / در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد/ ورود با کفش ممنوع است/مدت زمان اجاره این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهیانه می باشد/ حداقل مدت اقامت یک شب و حداکثر مدت اقامت ماهیانه می باشد/ تحویل کلید 24 ساعته می باشد/ برای رزرو این اقامتگاه در ایام عید نوروز باید از یک هفته قبل اقدام شود/ در ایام عید نوروز ، تعطیلات و اخر هفته در صورت کنسلی هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی‌شود.