توضیحات

پناهگاه در روستای حصار خوی این پناهگاه با متراژ 50 متر در طبقه همکف واقع شده است. امکانات رفاهی: سوئیت مجهز به سیستم گرمایشی (بخاری نفتی) ، 10 عدد کف خواب سنتی (تشک-بالش-پتو) ، ظروف برای 10 نفر می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام به صورت مجزا در حیاط تعبیه شده است. دسترسی به مرکز شهرخوی 90 دق

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


ورود به روستای حصار از ساعت 12 شب به بعد ممنوع است و مسافر باید در پناهگاه بماند/ حداقل رزرو این اقامتکاه ده نفر می باشد / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (ملی هوشمند) الزامیست / ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامیست / برپایی جشن ومیهمانی ممنوع / ورود به داخل اقامتگاه با کفش ممنوع است / مدت زمان اجاره این اقامتگاه روزانه ، هفتگی و ماهیانه می باشد / در ایام عید نوروز در صورت کنسلی هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی‌شود.