توضیحات

خانه روستایی در کانی سانان مریوان این اقامتگاه بومگردی با متراژ 80 متر در یک باغ 4000 متری در طبقه همکف واقع شده است. امکانات رفاهی: اتاق و سالن مجهز به سیستم سرمایشی (کولر آبی ) و گرمایشی (بخاری گازی ) ، 10 عدد کف خواب سنتی (تشک-بالش-پتو) ، سماور برقی ، سینک ظرفشویی می باشد. سرویس بهداشتی ایران

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان


حداقل تعداد نفرات براری رزرو این اقامتگاه 4 نفر می باشد/ قیمت همراه با صبحانه می باشد / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (ملی هوشمند) الزامیست / ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامیست/ برپایی جشن ومهمانی باهماهنگی میزبان /همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است / استعمال قلیان در این بومگردی ممنوع است و سیگار در محموطه ی بومگردی مانعی ندارد / کودکان زیر8 سال هزینه دریافت نمی شود / در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد/ ورود با کفش به داخل اقامتگاه ممنوع است/مدت زمان اجاره این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی می باشد/ حداقل مدت اقامت یک شب و حداکثر مدت اقامت هفت شب می باشد / تحویل کلید 24 ساعته می باشد /برای رزرو این اقامتگاه در ایام عید نوروز باید از یک ماه قبل اقدام شود.