توضیحات

سوئیت ساحلی در خط هشت چالوس این سوئیت با متراژ 30 متر با یک تخت دو نفره دو عدد کف خواب سنتی (تشک بالشت پتو)در طبقه اول واقع شده است. این سوئیت ساحلی می باشد. از امکانات این سوئیت می‌توان به سیستم سرمایشی کولر گازی/گرمایشی شوفاژ /آشپزخانه/یخچال/تجهیزات آشپزخانه/ ظروف برای دونفر/ اجاق گاز/ باربیکی

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


در صورت کنسلی مبلغ رزرو عودت داده نمی شود /رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع ،فقط باهماهنگی میزبان / ارائه مدرک محرمیت الزامیست / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع/ رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی می باشد / آنتن دهی موبایل و اینترنت این اقامتگاه با اپراتور همراه اول و ایرانسل بسیار خوب است/ تحویل کلید 24 ساعته می باشد/ درخواست رزرو برای میهمان گرامی از 3روز قبل هم امکان پذیر است/ حداقل رزرو این اقامتگاه دو شب می باشد/در صورت کنسلی از سوی میهمان در ایام نوروز ، کنسلی وجود ندارد.