توضیحات

ویلا ساحلی در تله کابین رامسر این ویلا با متراژ 300 متر با دو اتاق خواب در طبقه همکف واقع شده است. امکانات خواب این ویلا 2 عدد تخت خواب دو نفره و سه عدد تخت خواب کاناپه شو تک نفره می باشد. سیستم سرمایشی و گرمایشی این ویلا اسپیلت و شوفاژ است. سرویس بهداشتی ایرانی مجزا و فرنگی و حمام در یک فضا ت

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.


لغو رزرو در نوروز :
امکان کنسلی و لغو در نوروز وجود ندارد

قوانین میزبان


در ایام تعطیلات رسمی و عید نوروز طبقه همکف و اول باهم اجاره داده می شود/حداقل رزرو این ویلا 2 شب می باشد / رزرو این ویلا به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / امکان تحویل کلید این ویلا 24 ساعته می باشد/ میهمانان گرامی حداکثر یک هفته قبل می توانند این ویلا را رزرو کنند / کلید درب ورودی ویلا و ریموت تحویل میهمان داده می شود / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع /برپایی جشن ومهمانی ممنوع / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ در صورت هر گونه خسارت وارده به اقامتگاه ، هزینه برعهده میهمان می باشد.