توضیحات

کلبه چوبی جنگلی دوبلکس در رمک - رامسر - مازندران با متراژ کل 500 متر و زیربنا 80 متر ، طبقه همکف با ورودی 3 پله و دوبلکس ( 9 پله ) در مکانی آرام و نزدیک به دریا واقع شده است . _ از دیگر امکانات این ویلا : سرویس خواب سنتی ( پتو - بالش - تشک ) به تعداد 4 نفر ، ظروف به تعداد 6 نفر ، باربیکیو ذغالی ،

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۵ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۵ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول و پرداخت تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، تنها ۵۰% هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
برپایی جشن با هماهنگی میزبان
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) فقط در حیاط و محوطه خارجی مجاز است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی اکیدا ممنوع / به افراد مجرد در صورتی که تعداد کم و محدود باشد اجاره داده می شود / کودکان زیر 5 سال هزینه دریافت نمی شود / برپایی جشن و مهمانی با هماهنگی میزبان / استعمال دخانیات ( قلیان ، سیگار و ... ) در فضای داخلی اقامتگاه ممنوع ( در حیاط بلامانع ) است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه می باشد / حداقل مدت زمان اقامت دو شب و حداکثر مدت زمان اقامت بدون محدودیت است / آخرین ساعت تحویل کلید به میهمانان گرامی ساعت 12 بامداد می باشد / درخواست رزرو برای میهمانان گرامی حداقل از یک روز و حداکثر یک هفته قبل نیز امکان پذیر است / جهت درخواست رزرو در ایام نوروز از یک ماه قبل اقدام شود / این اقامتگاه در ایام نوروز امکان لغو رزرو ندارد و در صورت کنسلی هیچ مبلغی عودت داده نمی شود .