توضیحات

اقامتگاه بوم گردی در روستای چهاربید - بجنورد - خراسان شمالی با متراژکل 40000 متر دارای 4 باب اتاق 20 متری در طبقه اول با 9 پله و دو چشم انداز زیبا و متفاوت به کوهستان ، باغ و مزرعه واقع شده است . لازم به ذکر است که تمامی امکانات واحدها شبیه هم می باشد . از امکانات هر سوئیت : یخچال ، سرویس بهداشتی

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.

قوانین میزبان

رعایت نظافت الزامیست
همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع است
ارائه مدرک محرمیت الزامیست
کارت شناسایی(ملی هوشمند ) الزامیست
استعمال دخانیات (سیگار یا قلیون) در فضای داخلی ممنوع است
هزینه خسارت به عهده میهمان است
ورود با کفش ممنوع
از کودکان زیر سال هزینه دریافت نمی شود.

قیمت همراه با صبحانه است / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / ارائه مدرک محرمیت الزامیست / همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع / کودکان زیر 2 سال هزینه دریافت نمی شود / کودکان 3 الی 12 سال نیم بها / برپایی جشن و مهمانی در صورتی که کل مجموعه دربست رزرو شود امکان پذیر است / استعمال دخانیات ( قلیان ، سیگار و ... ) در فضای داخلی اقامتگاه ممنوع است / در صورت هرگونه خسارت وارده به اقامتگاه هزینه برعهده میهمان است / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه و هفتگی می باشد / حداقل مدت زمان اقامت یک شب و حداکثر مدت زمان اقامت 10 شب است / جهت درخواست رزرو در ایام تعطیلات تقویمی و نوروز از دو هفته قبل اقدام شود / جهت درخواست رزرو در آخرهفته از یک هفته قبل اقدام شود / در ایام نوروز و تعطیلات لغو رزرو طبق شرایط کنسلی سایت پذیرفته است .