توضیحات

خانه سنتی در بیارجمند روستای قلعه بالا در 140 کیلومتری شاهرود قرار گرفته است با سبک سنتی و خانه روستایی میزبان شما در سفر به بیارجمند می باشد. این خانه سنتی از 4 اتاق به صورت سنتی و کف خواب با ظرفیت های متفاوت و یک محوطه بزرگ تشکیل شده است. این خانه سنتی از امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ غیرمسقف

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به اقامتگاه اقدام به لغو رزرو نماید، کل مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت شب اول خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، کل هزینه اقامت شب های باقی مانده از ۲۴ ساعت پس از لغو رزرو، به میهمان عودت داده می شود.


لغو رزرو در نوروز :
امکان کنسلی و لغو در نوروز وجود ندارد

قوانین میزبان


اجاره به خانواده / استعمال دخانیات ممنوع / مدرک محرمیت الزامی است / رعایت نظافت الزامی است / برگزاری جشن و مهمانی ممنوع است / کارت شناسایی الزامی است / نگهداری حیوان خانگی در محوطه امکان پذیر است ولی در داخل اتاق ها ممنوع است / اقامت برای کودکان کمتر از 6 سال نیم بها می باشد/ در ایام عید نوروز در صورت کنسلی 50درصد مبلغ به مسافرعودت داده می‌شود.