توضیحات

آپارتمان مبله در راه نیار اردبیل این منزل مبله با متراژ 120 متر دارای دو اتاق خواب ، یک تخت تک نفره ، یک تخت دو نفره و 6 عدد کف خواب سنتی (تشک- بالش- پتو) در طبقه سوم و دارای آسانسور میباشد. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام به صورت مجزا و در داخل ساختمان می باشد. پارکینگ با ظرفیت یک ماشین (سواری و ش

مقررات لغو رزرو

در صورتی که میهمان ۷ روز قبل از ساعت ورود به اقامتگاه، اقدام به لغو رزرو نماید، ۵۰% مبلغ پرداختی به وی عودت داده می شود.
هر گونه لغو رزرو اقامتگاه در کمتر ۷ روز قبل از ساعت ورود به واحد، مشمول عدم باز پرداخت هزینه اقامت تعداد شب های از پیش رزرو شده، خواهد شد.
در صورت نیاز به تخلیه اقامتگاه زودتر از زمان مورد نظر، هزینه اقامت شب های باقی مانده غیر قابل برگشت می باشد.

قوانین میزبان


در صورت کنسلی هیچ مبلغی عودت داده نمی شود / رعایت نظافت الزامیست / کارت شناسایی (هوشمند) الزامیست / برپایی جشن ومهمانی ممنوع / ارائه مدرک محرمیت یا شناسنامه الزامیست / استعمال دخانیات (سیگار ،قلیان و...) درفضای داخلی اقامتگاه ممنوع است/ همراه داشتن حیوان خانگی ممنوع/ کودکان زیر 12 سال هزینه دریافت نمی شود / رزرو این اقامتگاه به صورت روزانه ، هفتگی می باشد / آخرین زمان تحویل کلید به میهمانان گرامی ساعت 23 می باشد / برای رزرو این اقامتگاه حداقل 2 روز قبل اقدام شود / حداقل رزرو این اقامتگاه یک شب می باشد/ برای رزرو در ایام عید نوروز و تعطیلات باید یک هفته قبل اقدام شود .